Web sitemize girdikten ya da mobil uygulamamızı indirdikten sonra “Üye Ol” işlemlerini takip ederek kolaylıkla hesap oluşturabilirsiniz.
Giriş sayfasında bulunan “Üye Ol” a tıklayın.
İsim, soyisim, e-mail, telefon numarası ve hesabınıza giriş için kullanacağınız şifrenizi doldurduktan sonra “Üye ol” butonuna tıklayın.
Şifrenizi dilediğiniz zaman “Hesabım” alanındaki “Hesap Bilgileri” sekmesinden değiştirebilirsiniz.
Nasıl Sipariş Verebilirim?
Beğendiğiniz ve satın almak istediğiniz ürünleri seçin ve sepete ekleyin.
Sepetinizdeki ürünleri teyit edin ve “Sepeti Onayla” butonuna tıklayın.
Ödeme adımına geçip, ödeme yönteminizi seçin ve bilgilerinizi girin.
Girdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olduğunuzda “Mesafeli Satış Sözleşmesini ve Ön Bilgilendirme Formu”nu okuyup kabul ettiğinize ilişkin kutucuğu işaretleyin. Onayın ardından “Ödemeyi Tamamla” butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
İptal ve İade İşlemini Nasıl Yapabilirim?
Onaylanan siparişinizi iptal etmek isterseniz, “Siparişlerim” sayfasından iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. İptal işlemini siparişiniz faturası kesilene kadar gerçekleştirebilirsiniz. Teslim aldığınız sipariş/lerinizi iade etmek için “Siparişlerim” sayfasınıda “Kolay İade” ile işlemlerinizi başlatabilirsiniz.
İptal olmuş üyeliğimi aktifleştirmek istiyorum. Ne yapabilirim?
Talebiniz doğrultusunda iptal edilen hesabınızı yeniden etkinleştirmek için musteriliskileri@flo.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.
Kişisel Verilerin Korunması
Flo Mağazacılık elektronik ticaret işlemleri nedeniyle tüketicilerden elde ettiği kişisel bilgi ve verileri 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ile tamamen uyumlu bir şekilde işlemekte ve gizli tutmaktadır. Flo Mağazacılık tarafından kişisel verilerin işlenmesine ilişkin detaylı bilgilere https://www.flo.com.tr/page?url=kisisel-verilerin-korunmasi linkinden; gizlilik politikasına ilişkin detaylı bilgilere ise https://www.flo.com.tr/page?url=gizlilik-ve-cerez linkinden ulaşabilirsiniz.
Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Mekanizmaları
Flo.com.tr ile müşteri arasında doğacak uyuşmazlıklarda Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen parasal sınırlar dahilinde doğrudan müşterinin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi yetkilidir.
Şifrenizi Yenileyin
E-posta adresinizi yazın, size yeni bir şifre oluşturmaya ilişkin talimatları içeren e-posta göndereceğiz.