İletişim

Firma Ünvanı: Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş.

Merkez Adres:
 Taşocağı Caddesi No:24 Bağcılar 34217 İstanbul / Türkiye

Kayıtlı Elektronik Posta Adresi: ziylanmagazacilik@hs03.kep.tr

MERSİS Numarası: 0388023942900019

Bağlı Olduğu Odalar: İstanbul Ticaret Odası

Sektörel Kuruluşlar: ITKIB - İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri

Telefon: 0850 290 3 356

E-Posta: musteriiliskileri@flo.com.tr

Müşteri hizmetlerimize mesaj yazmak için tıklayınız.


Müşteri hizmetleri telefonlarımız, çağrılarınıza haftanın 7 günü 09:00 - 19:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Müşteri hizmetleri mesaj servisimize 7 gün 24 saat mesaj gönderebilirsiniz. Göndereceğiniz mesajlarınız müşteri hizmetleri yetkililerimizce hızlı bir şekilde yanıtlanacaktır.

 

Şirket bilgilerimize Bilgi Toplumu Hizmetleri sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

 


Haritayı büyütmek için buraya tıklayın.

FLO MAĞAZACILIK VE PAZARLAMA A.Ş.

ŞİKAYET TALEP SÜRECİNE İLİŞKİN KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ AYDINLATMA METNİ

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. (“FLO” veya “Şirket”) tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir.

Kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin detaylı bilgilere https://www.flo.com.tr/kisisel-verilerin-korunmasi sayfasından ulaşabileceğiniz Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.

  1. A.       Kişisel Verilerinizin Hangi Amaçla İşleneceği

Toplanan kişisel verileriniz talep ve şikayet kayıtlarınızın oluşturulması ve sonuçlandırılması amaçları kapsamında; Şirket tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimlerimiz tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi, Şirket tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden sizleri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi, Şirket’in ve Şirket ile iş ilişkisi içerisinde olan ilgili kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temin edilmesi için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası amaçlarıyla (“Amaçlar”) Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dahilinde işlenecektir.

  1. B.       İşlenen Kişisel Verilerinizin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Toplanan kişisel verileriniz; yukarıda belirtilen Amaçlar’ın gerçekleştirilmesi kapsamında, iş ortaklarımıza, bayilerimize, tedarikçilerimize ve diğer hizmet sağlayıcılarımıza, iştiraklerimize ve ayrıca kanunen yetkili kamu kurumları ve özel kişilere, Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.

  1. C.       Kişisel Verinizin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, Şirketimiz tarafından çağrı merkezi kanalıyla elektronik ortamlarda Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartlarına dayalı olarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz, Aydınlatma Metninin A ve B maddelerinde belirtilen amaçlarla işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.

  1. D.      Kişisel Veri Sahibinin Kanun’un 11. maddesinde Sayılan Hakları

Kişisel veri sahibi olarak Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:

  • Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • Kanun’a ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması durumunda buna itiraz etme,
  • Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, https://www.flo.com.tr/kisisel-verilerin-korunmasi sayfasından ulaşabileceğiniz Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.

Kapıda Nakit Ödeme
İnternetten ayakkabı alışverişi flo.com.tr ile çok kolay.
60 Gün İade
flo.com.tr'den almış olduğunuz ve hiç kullanmadığınız ürünleri 60 gün içerisinde iade edebilir veya değiştirebilirsiniz.
Kargo Bedava
flo.com.tr'den yapacağınız 100 TL ve üzeri alışverişlerinizde KARGO BEDAVA
0850 290 3 356
Müşteri hizmetlerimiz çağrılarınıza haftanın 7 günü 09.00 - 19.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.
FLO Sağlıklı Ayakkabı
FLO sağlığınızı düşünür. Rahat oldukları kadar ayak sağlığınızı düşünen 5 nokta teknolojisi sadece FLO'da.
Müşteri Hizmetleri Kurumsal
© 2018 FLO.COM.TR. TÜM HAKLARI SAKLIDIR.
MNM