SİPARİŞLER

Nasıl Sipariş Oluşturabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.)

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Sepete git' butonuna tıklayabilirsiniz.

3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.

4- Kargo adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız.

1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme mesajı

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi SMS’i

İPUCU: Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Siparişiniz faturalandırılmamış ise; sağ tarafta aktif olan iptal butonunu tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Kargoya teslim edilen siparişlerinizde iptal yapılamamaktadır. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.

Misafir üye olarak gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz ile ilgili iptal talebinizi ise 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek iletebilirsiniz.

İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.

1. Ürünü sepete ekleyin.

2. Sipariş özetinin hemen altında “Kampanya Kodu” alanına gidin.

i. Kuponunuz varsa seçin ve “Uygula” butonuna basın.

ii. Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.

İPUCU:

1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılır.

2. Bazı kampanyalarımızda, seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.

Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?
Tüm sayfalarımızda sağ üstte yer alan "Arama" seçeneğini kullanarak, yazdığınız marka ya da ürün kodunu tüm ürün kategorileri arasından kolaylıkla arayabilirsiniz. Ayrıca site içerisinde çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerine seçeneklerinizi girerek veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne ulaşabilirsiniz.
Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?/ Hediye notu ekletebilir miyim?
Siparişinizi oluştururken adres sekmesinde sağ alt köşe de yer alan 'Hediye Paketi İstiyorum' kutucuğunu tıklayarak hediye paketi yaptırabilir, hediye notu ekleyebilirsiniz.
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişlerde değişiklik yapamıyoruz. Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz. Dilerseniz yeni almak istediğiniz ürünler ile yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı sitemiz üzerinden değişim sürecimiz yoktur. Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz.

Değişimini yapmak istediğiniz ürünün mağazalarımızda da stoğunun bulunması durumunda, size en yakın mağazamızdan değişim yapabilirsiniz. Güncel stok bilgililerimize Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ulaşabilirsiniz.

Kargodaki siparişimi nasıl iptal edebilirim?

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.

• Eğer siparişinizde iptal butonu aktif değil ise;faturalandırılmış olup iptal yapılamaz.

• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.

• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

Siparişim iptal edilmiş. Nasıl bilgi alabilirim?

Siparişinizin iptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen mesajdan öğrenebilirsiniz.

Sorularınız için bizimle 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

Siparişim hasarlı ulaştı. Ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.

Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:

1-Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.

2- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.

Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, bizimle 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

Siparişim eksik gönderilmiş. Ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.

Paket içeriği eksik veya yanlışsa:

1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.

2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.

3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.

4. Durumla ilgili bizimle 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?

Sitemizden satın aldığınız ve kullanım sonrası arızalanan ürünler için hizmet süremiz 6 aydır.

Arızalı olması sebebiyle tarafımıza gönderilecek ürünlerde gerekli incelemenin yapılması için analiz süresi 21 iş gündür.

Ürününüzün inceleme alınması için, Türkiye' deki size en yakın mağazamızı siparişe ait sevk irsaliyeniz ve ürününüz ile birlikte ziyaret edebilirsiniz. Bulunduğunuz yerde mağazamız yok ise ürününüzü depo adresimize göndererek incelemeye alınmasını sağlayabilirsiniz.

Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin inceleme işlemleri sadece mağazalarımız aracılığı ile yapılmaktadır. Ürünlerin incelemeye alınabilmesi için için en yakın mağazaya teslim edilmesi gerekmektedir.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?
Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.
Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,

* Kartınızın son kullanma tarihini,

* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,

* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,

* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,

* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.

* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olduğuna emin olunuz. Kapalı ise açmak için buradan yardım alabilirsiniz.

Üye değilim, siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişiniz kargoya verildiğinde ve kargo firması işleme aldığında gönderilen e-posta ya da SMS bilgilendirmesinden takip edebilirsiniz.

E BÜLTEN

E-Bülten Üyesi Nasıl Olabilirim?
Sayfalarımızın sağ alt köşesinde yer alan e-bülten üyeliği alanından e posta adresinizi girerek üyelik oluşturabilirsiniz. Sitemize daha önceden üyeyseniz, üye girişi yaparak, ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” bağlantısından "Haber Bülteni Üyelikleri" başlığını seçip ‘’E-mail ve Sms Haber Bültenine Üye olmak istiyorum’’ kutucuğunu tıklayarak KAYDET butonuna basarak da üyelik oluşturabilirsiniz.
E-bülten almak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
Üye girişi yapıldıktan sonra ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” bağlantısından "Haber Bülteni Üyelikleri" başlığını seçip ‘’E-mail ve Sms Haber Bültenine Üye olmak istemiyorum’’ kutucuğunu tıklayarak KAYDET butonuna basarak e bülten üyeliğinden çıkabilirsiniz.
E-bülten alımını iptal etmeme rağmen hala gönderiliyor. Ne yapmalıyım?
Talebinizi sitemiz üzerinden yaptınız ve 48 saat geçmesine rağmen hala bülten alıyorsanız; 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da iletişim bölümümüzden e-mail göndererek iletebilirsiniz.

KARGO VE TESLİMAT

Kargom nerede?

Siparişleriniz kargoya verildiğinde, tarafınıza gönderilen kargo takip linki ile siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişinizin durumunu hesabınıza giriş yaparak da görebilirsiniz.

Soru ve görüşleriniz için iletişim sayfamızdan veya 0850 290 3 356 No'lu Müşteri Hizmetleri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Siparişim ne zaman gelir?

Siparişinizi oluşturduktan sonra çıkan bilgilendirme sayfasında belirtilen tarih aralığında teslim edilir.

Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır.

Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.

Teslimat ücreti var mı?
Sitemizden yapmış olduğunuz 125 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır. 125 TL altı alışverişlerinizde ise 7,99 TL kargo ücreti alınmaktadır. Ayrıca “Kapıda Ödeme” seçeneğini kullanarak oluşturduğunuz siparişlerinizde 8,50 TL hizmet bedeli uygulanmaktadır.
Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?
Firmamızın kargo gönderimlerindeki çözüm ortağı Mng Kargo’ dur.
Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapabilir miyim?
Güncel adres bilginizi kargo firmasına iletebilmemiz için 0850 290 33 56 numaralı Müşteri hizmetleri hattımızı arayarak, iletişim formundan bize yazarak ya da musteriiliskileri@flo.com.tr adresine talebinizi belirten mail göndererek bize ulaşabilirsiniz.
Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Ne yapabilirim?

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.

3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz tarafımıza iade edilir. Ücret iade süreciniz başlatılır.

Yurtdışına teslimatınız var mı?
Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız bulunmaktadır.
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
Teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?
Siparişinizin en geç 10 iş günü içerisinde adresinize ulaşmaması durumunda musteriiliskileri@flo.com.tr adresine sorununuzu ve sipariş numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir, iletişim formundan bize yazabilir ya da 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.
Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
Kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Ödeme şeklini kapıda ödeme olarak seçtiyseniz sadece fatura tutarını ödemeniz gerekmektedir. Kargo görevlisinin sizden ekstra ücret istemesi durumunda, lütfen müşteri hizmetlerimizle irtibata geçiniz.

İADE

İade işlemini nasıl yapabilirim?

İade süresi elinize ulaştığından itibaren 60 gündür.

Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo ile ÜCRETSİZ iade edebilirsiniz.

Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

İade gönderim adresimiz aşağıdaki gibidir: Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. Ekol Mimoza Tesisleri Akse Mah. 552 Sk. Reysaş Çayırova 8 Depo TR-41420 Çayırova - Kocaeli Tel : 0850 290 3 356

Sitenizden aldığım ürünlerin değişimi ve iadesini mağazalarınızdan yapabilir miyim?

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade işlemini 60 gün içerisinde Türkiye´deki size en yakın mağazalarımızdan yapabilirsiniz.

Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün sevk irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.

Mağazalarımızdan gün içinde bir sipariş için iade ve değişim yapabileceğiniz ürün sayısı 20 adet ile sınırlıdır.

Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir mağazamız bulunmuyor ise iade talebiniz için ürünü depo adresimize gönderebilirsiniz.

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo ile ÜCRETSİZ iade edebilirsiniz.

Anlaşmalı kargo firmalarımız dışında farklı kargo firmaları ile gönderim yapıldığı durumlarda paketler firmamız tarafından teslim alınmamaktadır.

Teslim alınmayan gönderileriniz, ilgili kargo firması tarafından kargo masraflarını göndericiye fatura ederek tekrar size teslim edecektir. Farklı ünvanlar ile anlaşmamız dışında gönderilecek paketler ve doğacak masraflar firmamız sorumluluğunda değildir.

Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?
Her teslimat için ayrı bir paket hazırlanması gerekir. Ürün gönderimleri sırasında sevk irsaliyenizin bir nüshasını da göndermeniz gerekmektedir.
İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

o Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

• Ürün iade şartlarına uygunsa 2-14 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.

• Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

İadeniz tamamlanınca sms ve mail yoluyla bilgilendirme mesajı gönderilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

İPUCU:

flo.com.tr taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.

HESABIM

Nasıl üye olabilirim?
Tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan "Üye Ol" seçeneğini tıklayıp gerekli bilgileri doldurarak ücretsiz üye olabilirsiniz. Sitemize üye olmak için Facebook hesabınızı da kullanabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
Üye girişi yaptıktan sonra tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan “Hesabım” bağlantısına tıklayarak kişisel bilgilerinizi görüntüleyebilir, değişiklik yapabilirsiniz.
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Hesap Bilgisi“ sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.
E-posta adresimi değiştirebilir miyim?
Eposta adresinizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Hesap Bilgisi“ sekmesini kullanarak işlem yapabilirsiniz.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
“Üye Giriş” sayfasında yer alan 'Şifremi Unuttum' butonunu tıklayarak yeni bir şifre talep edebilirsiniz.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Evet, üye olmadan sadece e-posta ve adres bilgileriniz ile alışveriş yapabilirsiniz. Sipariş aşamasında satış sözleşmesini kabul etmeniz gerekmektedir. Kampanyalar, son fırsatlar ve yeniliklerden öncelikli haberdar olup haberdar olup, sipariş takip ve hızlı sipariş gibi hizmetlerden faydalanmak için üye olmanızı öneririz. Üye olmak için tıklayınız
Üyeliğimi nasıl iptal ettirebilirim?
Üyelik iptal talebinizi 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da iletişim bölümümüzden e-mail göndererek iletebilirsiniz.
İptal olmuş üyeliğimi aktifleştirmek istiyorum. Ne yapabilirim?
Hesabınızı yeniden etkinleştirmek için 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayabilir ya da iletişim bölümümüzden e-mail gönderebilirsiniz.

ÖDEME

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
50TL - 500TL arasındaki siparişlerinizde kapıda nakit ödeme seçeneği size sunulmaktadır. Siparişlerinize kargo ücretine ek olarak 7,50TL kapıda ödeme hizmet bedeli yansıtılmaktadır. İade işlemlerinde hizmet bedelinin iadesi yapılmamaktadır.
Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz. Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Kredi kartı ile yapacağınız ödemelerde anlaşmalı olduğumuz bankaların kredi kartlarına taksit imkanı sunulabilmektedir. Taksit imkanı sunan bankalar ve taksit sayılarına ürün sayfasından “Taksit Seçenekleri” alanından ya da ödeme sayfasından ulaşabilirsiniz.
Kredi kartımı nasıl kaydederim?
Ödeme sayfasında 'Kredi kartı bilgilerimi sakla' kutucuğuna tıklayarak kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.
Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?
Evet, tamamen güvendesiniz. Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. Kredi kartı bilgileriniz güvenliğiniz için direkt ilgili bankaya SSL ile şifrelenerek gönderilmekte ve bankadan onay bilgisi alınmaktadır. Bilgilerinizin güvenliği için sistemlerimiz donanımsal ve yazılımsal olarak en güncel teknolojiler kullanılarak her türlü tehdide karşı korunmaktadır. Sistemlerimizde periyodik olarak güvenlik testleri yapılmaktadır.
Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
Ödemelerinizi sadece kredi kartı, banka kartı veya kapıda ödeme olarak yapabilirsiniz.
İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.

1. Ürünü sepete ekleyin.

2. Sipariş özetinin hemen altında “Kampanya Kodu” alanına gidin.

i. Kuponunuz varsa seçin ve “Uygula” butonuna basın.

ii. Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.

İPUCU:

1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılır.

2. Bazı kampanyalarımızda seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.

Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Mevcut indirim kuponumu/kodumu kullanamıyorum?

İndirim kuponları/kodları kampanya kullanım koşullarına uygun olarak kullanılmalıdır. İndirim kuponunuz belli bir harcama tutarında kullanıma açık olabilir. Örn: İndirim kuponunun alt limiti 100 TL ise, kargo bedeli hariç en az 100 TL'lik bir sepette kullanabilirsiniz.

•“Hesabım" sayfasına gidin.

•“Kayıtlı Kuponlarım“ sekmesinde indirim kuponlarınızı ve alt limitlerini görüntüleyin.

• Tüm koşulları sağladığınız halde kupon veya kodu kullanamıyorsanız durumla ilgili 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da iletişim bölümümüzden e-mail göndererek bizimle irtibata geçin.

Satın aldığım ürünü iptal ettikten sonra kullandığım indirim kuponum/kodum hesabıma tekrar yüklenir mi?
Sipariş iptali sonrasında indirim kuponunuz tekrar aktif olmaktadır. Aktifleşen kupon kalan kullanım süresi içinde geçerlidir.
İndirim kuponumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim?

İndirim kuponunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz.

Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda:

• İndirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz.

• Statüsü uygunsa ve istediğiniz ürünler hala satıştaysa mevcut siparişinizi iptal ederek indirim kuponu ile başka bir sipariş oluşturabilirsiniz.

3D Güvenli Ödeme İle Ödeme Nedir?
3D Güvenli Ödeme, internet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş olan bir güvenlik sistemdir. Visa ve Master Card'ın geliştirdiği "güvenli internet alışverişi" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır.
3D Güvenli Ödeme İle Nasıl Ödeme Yapacağım?

Ödeme sayfasında, “Kredi Kartı” seçeneğini seçip kredi kartı veya banka kartınızın bilgilerinizi girdikten sonra alt kısımda yer alan “3D Secure ile Öde” seçeneğinin yanındaki kutucuğu işaretleyerek “Ödemeyi Yap” butonuna bir sonraki adım olan 3D Güvenli Ödeme' ye yönlendirileceksiniz. Bu sayfada alışverişinize ait bilgilerle birlikte "kişisel güvenlik mesajınız (PAM)" ekranda gözükecektir. Bu mesaj sadece siz ve kartınızı size gönderen banka tarafından bilinmektedir. Mesajın ekranda gözüküyor olması kartı tarafınıza gönderen bankanın web sitesine güvenli olarak bağlandığınızı göstermektedir.

Bu sırada kredi kartınızın ait olduğu banka sistemlerinde kayıtlı cep telefonunuza bankanız tarafından tek kullanımlık SMS bilgisi iletilecektir. Cep telefonunuza gelecek mesaj içeriğinde işlemi doğrulamakta kullanacağınız şifreniz ve şifrenin ait olduğu işlem kodu yer alacaktır. "Kişisel Güvence Mesajı" nın size ait olduğunu kontrol ettikten sonra bu şifreyle sisteme kendinizi tanıttığınızda işlem tamamlanacaktır. Siz şifre girişi yapmadan alışveriş tamamlanmaz. Şifrenin onaylanması ile ödeme işleminiz tamamlanacak ve siparişiniz oluşturulacaktır. SMS ile gelen şifrenizi 3 dakika içinde kullanmanız gerekmektedir. Aksi halde şifreniz geçersiz olacaktır. Şifrenin geçersiz olması halinde söz konusu ekrandan ikinci bir şifre daha isteyebileceksiniz. Bu şifrenin geçerlilik süresi ise 5 dakika olacaktır. Bir alışveriş işlemi esnasında, en fazla 3 farklı SMS talep edilebilecektir. Aynı şifrenin 3 defa hatalı girilmesi durumunda ise, işleminiz tamamlanamayacaktır. Cep telefonu bilginiz banka sisteminde kayıtlı değilse veya yukarıdaki işlemleri yapmanıza rağmen bir problem yaşıyorsanız lütfen bankanız ile irtibata geçiniz.

FATURA

Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir?
Siparişiniz teslimat adresine sevk irsaliyesiyle gönderilmektedir. Faturanız ise, siparişiniz faturalandırıldıktan sonra 7 gün içerisinde hesabınızda kayıtlı mail adresinize gönderilmektedir. Ayrıca faturanıza üyelik hesabınızdan siparişlerim sayfasından da ulaşabilirsiniz.
Fatura bilgilerinde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişinizi oluşturduktan fatura bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır.
Şirket adına fatura kestirebilir miyim?
Adres bilgilerinizi kayıt ederken fatura tercihinizi "Ticari Fatura" seçmeniz ve istenilen bilgileri eksiksiz doldurmanız yeterli olacaktır.
Faturam veya satın aldığım ürünler koli dışında görünecek mi?
Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır. Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından gözükmez.

TIKLA GEL AL (Mağazadan Teslimat)

“Mağazadan Teslimat” sistemi nasıl çalışır?
Adres sayfasında teslimat yöntemi olarak " Mağazadan Teslimat " seçeneğini tıklayarak, bu hizmeti sağlayan mağazalarımızdan size en yakın olanını seçerek siparişinizin mağazamıza ulaşmasını sağlamanız gerekmektedir. Siparişiniz teslim alabilmek için, tarafınıza mail / sms ile gönderilen şifreyi mağaza görevlisi ile paylaşarak siparişinizi mağazamızdan teslim alabilirsiniz.
Siparişimi mağazadan nasıl teslim alabilirim?
Siparişinizi mağazalarımızın kasa bölümünden sipariş numarası, isim, soyisim ve size gönderilen güvenlik kodunuzu mağaza personeline ileterek teslim alabilirsiniz.
Siparişimi başka birisini mağazaya yönlendirerek aldırabilir miyim?
Evet, aldırabilirsiniz. Ancak mutlaka sipariş numarası, isim, soyisim ve size gönderilen güvenlik kodunun mağaza personeline bildirmesi gerekmektedir.
Siparişimi ne kadar süre içinde gidip almak zorundayım?
Mağazalarımıza teslim edilen siparişleriniz 7 gün içerisinde teslim alınmalıdır.
Siparişimi belirlenen süre içerisinde teslim alamazsam siparişime ne işlem yapılır?
Siparişinizde ücret iade süreciniz başlatılacaktır. İade ödemenizin kartınıza ya da hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
Mağazadan teslimat seçeneği ile oluşturduğum siparişimi nasıl iptal ederim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Siparişiniz faturalandırılmamış ise; sağ tarafta aktif olan iptal butonunu tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. Kargoya teslim edilen siparişlerinizde iptal yapılamamaktadır. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.

Misafir üye olarak gerçekleştirdiğiniz siparişleriniz ile ilgili iptal talebinizi ise 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ya da sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek iletebilirsiniz.

Siparişimin mağazaya teslim edilip, edilmediğini nasıl kontrol edebilirim?
Siparişiniz talep ettiğiniz mağazaya ulaştığında, otomatik SMS ve e-mail gönderimi ile bilgi verilecektir.
Ürünü teslim aldığım an itibarı ile iade / değişim yapabilir miyim?
Evet, ürünlerinizi teslim aldığınız an itibarı ile işlemlerinizi yapabilirsiniz.
“Mağazadan Teslimat”ı seçtiğim siparişimde teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Mağazadan teslimatı seçerek oluşturduğunuz siparişleriniz sadece seçilen mağazaya gönderilmektedir. Teslimat adresinde değişiklik yapılamamaktadır.

flo.com.tr HAKKINDA

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?
Evet, tamamen güvendesiniz. Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. Kredi kartı bilgileriniz güvenliğiniz için direkt ilgili bankaya SSL ile şifrelenerek gönderilmekte ve bankadan onay bilgisi alınmaktadır. Bilgilerinizin güvenliği için sistemlerimiz donanımsal ve yazılımsal olarak en güncel teknolojiler kullanılarak her türlü tehdide karşı korunmaktadır. Sistemlerimizde periyodik olarak güvenlik testleri yapılmaktadır.
Satılan ürünler orjinal mi?
flo.com.tr aracılığıyla satılan tüm ürünler, markaların ürün kataloğunda yer alan orijinal ürünlerdir.
Mağaza bilgilerinize nasıl ulaşabilirim?
Size en yakın mağazamızı öğrenmek için lütfen tıklayınız
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında Aydınlatma Metni'ne nereden ulaşabilirim?
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu hakkında Aydınlatma Metni'mize bu linkten ulaşabilirsiniz.
Gizlilik politikanız nedir?
Gizlilik politikamıza linkten ulaşabilirsiniz.