SİPARİŞLER

Nasıl Sipariş Oluşturabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:

1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.)

2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Sepete git' butonuna tıklayabilirsiniz.

3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.

4- Kargo adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.

5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.

6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!

 

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip" başlığından takip edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.

Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız.

1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme Smsi

2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi Sms i

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Satıcısı FLO olan ürünler de yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Diğer satıcı firmalara ait ürünler için iptal işlemi gerçekleştirilememektedir.

Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sayfanızdan iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Henüz faturası kesilmemiş siparişinizin "iptal" butonu aktif olacağı için, iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizin faturası kesilip, kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır.

Siparişinizin faturası kesilip, kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır.. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.

İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.

1. Ürünü sepete ekleyin.

2. Sipariş özetinin hemen altında “Kampanya Kodu” alanına gidin.

i. Kuponunuz varsa seçin ve “Uygula” butonuna basın.

ii. Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.

İPUCU:

1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılır.

2. Bazı kampanyalarımızda, seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.

Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.

Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?
Sitemizin üst bölümünde yer alan "Arama" çubuğundan ürün, marka, model, renk vb. detayları kategoriler arasından kolaylıkla arayabilirsiniz. Çeşitli kriterlere göre ayrılmış kategori filtrelerine seçeneklerinizi girerek veya ürün listeleme seçeneklerinden tercihler yaparak da aradığınız ürüne ulaşabilirsiniz. Örneğin; beyaz spor ayakkabı, koşu ayakkabısı, ışıklı ayakkabı vb. kelimeleri arattığınızda tüm model ve markalarda yer alan uygun seçenekler listelenecektir.
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Satıcısı FLO olan ve onaylanan sipariş içeriğinde değişiklik yapamıyoruz. Henüz faturası kesilmemiş, iptal butonu aktif olan siparişinizi iptal edebilir, yeni almak istediğiniz ürünler ile yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.

Diğer satıcı firmalara ait olan sipariş içeriklerinde ise; değişiklik ve iptal yapılamamaktadır.

Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim?

Satıcısı FLO olan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı sitemiz üzerinden değişim sürecimiz yoktur. Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. Diğer satıcı firmalara ait ürünler için ise değişim süreci bulunmamaktadır.

Satıcısı FLO olan ürünler için mağazalarımızda stoğu bulunması durumunda size en yakın mağazamızdan değişimini yapabilirsiniz. Diğer satıcı firmalara ait ürünler için mağazalarımızdan değişim yapılamamaktadır.

Güncel stok bilgilerimize Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ulaşabilirsiniz.

Kargodaki siparişimi nasıl iptal edebilirim?

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.

• Eğer siparişinizde iptal butonu aktif değil ise;faturalandırılmış olup iptal yapılamaz.

• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.

• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.

Siparişim iptal edilmiş. Nasıl bilgi alabilirim?

Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından riskli bulunduğu zaman veya diğer iptal nedenlerinin söz konusu olması halinde güvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir. İptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen e-mail ya da sms den öğrenebilirsiniz.

Sorularınız için bizimle sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

Siparişim hasarlı ulaştı. Ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.

Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:

1-Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.

2- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.

Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, bizimle sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

Siparişim eksik gönderilmiş. Ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.

Paket içeriği eksik veya yanlışsa:

1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.

2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.

3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.

4. Durumla ilgili bizimle sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.

• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Kullanmakta olduğum ürünüm arızalandı, onarımı için ne yapmalıyım?

Ürününüzün inceleme alınması için, Türkiye' deki size en yakın mağazamızı siparişe ait e-irsaliyeniz ve ürününüz ile birlikte ziyaret edebilirsiniz. Bulunduğunuz yerde mağazamız yok ise ürününüzü depo adresimize göndererek incelemeye alınmasını sağlayabilirsiniz.

Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin inceleme işlemleri sadece mağazalarımız aracılığı ile yapılmaktadır. Ürünlerin incelemeye alınabilmesi için için en yakın mağazaya teslim edilmesi gerekmektedir.

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla verebilir miyim?
Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.
Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığı,

* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,

* Kartınızın son kullanma tarihini,

* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,

* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,

* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,

* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.

Kredi kartı puanımla sipariş verebilir miyim?

Alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.

Ürünüm FLO kolisinde/poşetinde gelmedi.

Sadece satıcısı Flo olan ürünler Flo kolisinde/poşetinde gönderilmektedir. Satıcısı Flo olmayan ürünler için satıcılar kendi paketleme ambalajlarını kullanabilmektedir. Size gelen üründe yer alan firma ile ürün detay bilgisinde yazan firma adı aynı ise problem yoktur.

Üye değilim, siparişimi nasıl takip edebilirim?
Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiğinde ve kargo firması işleme aldığında gönderilen e-posta ya da SMS bilgilendirmesinden de takip edebilirsiniz.

E BÜLTEN

E-Bülten Üyesi Nasıl Olabilirim?
Sitemizin sağ üst köşesinde yer alan Giriş Yap sekmesinden öncelikle üye girişi yapmalısınız. Giriş yaptıktan sonra adınız ve soyadınızın üzerine gelerek "Haber Bülteni Üyeliği" başlığından "E-mail ve Sms ve Aydınlatma Metni" kutucuğunu doldurup “Güncelle” butonuna basarak haber bülteni üyeliği oluşturabilirsiniz.
E-bülten almak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
Sitemizin sağ üst köşesinde yer alan Giriş Yap sekmesinden öncelikle üye girişi yapmalısınız. Giriş yaptıktan sonra adınız ve soyadınızın üzerine gelerek "Haber Bülteni Üyeliği" başlığından" E-mail ve Sms ve Aydınlatma Metni" kutucuklarındaki işaretleri kaldırmanız sonrasında “Güncelle” butonuna basarak haber bülteni üyeliğinizi kaldırabilirsiniz.
E-bülten alımını iptal etmeme rağmen hala gönderiliyor. Ne yapmalıyım?
Talebinizi sitemiz üzerinden yaptınız ve 48 saat geçmesine rağmen hala bülten alıyorsanız; iletişim bölümümüzden e-mail göndererek iletebilirsiniz.

KARGO VE TESLİMAT

Kargom nerede?

Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “FLO | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu aşağıdaki alanlardan takip edebilirsiniz.

1- Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden.

2- flo.com.tr ve mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden Siparişlerim sekmesinde bulunan Kargo Takip başlığından.

3- Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.

Soru ve görüşleriniz için iletişim sayfamızdan bize ulaşabilirsiniz.

Siparişim ne zaman gelir?

Satın aldığınız ürünler, ürün detay sayfasında belirtilen kargoya verilme tarih aralığında sevk edilir

Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır.

Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.

Teslimat ücreti var mı?
Sitemizden yapmış olduğunuz 175 TL üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır. 175 TL altı alışverişlerinizde ise 8,99 TL kargo ücreti alınmaktadır. Ayrıca “Kapıda Ödeme” seçeneğini kullanarak oluşturduğunuz siparişlerinizde 9,50 TL hizmet bedeli uygulanmaktadır.
Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?
Firmamızın kargo gönderimlerindeki çözüm ortağı Aras Kargo’ dur.
Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapabilir miyim?
Güncel adres bilginizi kargo firmasına iletebilmemiz için iletişim formundan bize yazarak ya da musteriiliskileri@flo.com.tr adresine talebinizi belirten mail göndererek bize ulaşabilirsiniz.
Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. Ne yapabilirim?

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.

3 iş günü içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz tarafımıza iade edilir. Ücret iade süreciniz başlatılır.

Yurtdışına teslimatınız var mı?
Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimatımız bulunmaktadır.
Resmi tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?
Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.
Teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?
Siparişinizin en geç 5 iş günü içerisinde adresinize ulaşmaması durumunda musteriiliskileri@flo.com.tr adresine sorununuzu ve sipariş numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir ya da iletişim formundan bize yazarak gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.
Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
Kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Ödeme şeklini kapıda ödeme olarak seçtiyseniz sadece fatura tutarını ödemeniz gerekmektedir. Kargo görevlisinin sizden ekstra ücret istemesi durumunda, lütfen müşteri hizmetlerimizle irtibata geçiniz.

İADE

İade işlemini nasıl yapabilirim?

1. flo.com.tr ve mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden Siparişlerim'e gidin.

2. “Sipariş Detayı” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.

3.Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sayfanızı görüntüleyebilirsiniz.

4. “Kolay İade” butona basın

5. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.

6. Kargo seçiminizi yapın.

7. Ekranda çıkan iade kargo kodunuz "Siparişlerim" sayfasından ve kayıtlı telefon numaranıza gönderilen sms den de ulaşabilirsiniz.

8. İade edilecek ürünlerle birlikte e-irsaliye/faturanızı tek bir pakete koyun.

9. Paketi iade kargo koduyla birlikte 10 iş günü içinde kargoya teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir İade adresi belirtmeniz gerekmez. 10 iş günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

Satın alınan ürünlerin iade süresi, teslim aldığınız tarih itibariyle 14 gündür

Sitenizden aldığım ürünlerin değişimi ve iadesini mağazalarınızdan yapabilir miyim?

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin değişim veya iade işlemini 14 gün içerisinde Türkiye´deki size en yakın mağazalarımızdan yapabilirsiniz.

 

Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün e-irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.

 

Mağazalarımızdan gün içinde bir sipariş için iade ve değişim yapabileceğiniz ürün sayısı 20 adet ile sınırlıdır.

 

Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir mağazamız bulunmuyor ise iade talebiniz için ürünü depo adresimize gönderebilirsiniz.

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo ile Kolay İade kodunuzla ÜCRETSİZ iade edebilirsiniz.

İade kodu alınmadan kargo ile gönderilen siparişler için kargo ücreti, müşterilerimiz tarafından ödenmektedir. Ayrıca anlaşmalı kargo firmamız dışında farklı kargo ile gönderim yapıldığı durumlarda paketler firmamız tarafından teslim alınmamaktadır.

Teslim alınmayan gönderileriniz, ilgili kargo firması tarafından kargo masraflarını göndericiye fatura ederek tekrar size teslim edecektir. Farklı ünvanlar ile anlaşmamız dışında gönderilecek paketler ve doğacak masraflar firmamız sorumluluğunda değildir.

Farklı teslimatlarımı tek seferde iade edebilir miyim?
Ürünlerinizi tek seferde, iade kodu alarak aynı paket ile iade edebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
İade Politikanız Nedir?

1. Satıcısı FLO olan ürünler için iade süresi, ürün elinize ulaştığından itibaren 14 gündür.

2. Diğer satıcı firmalar için ise, iade süreci 14 gündür

3.Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. İade kargo kodu almak için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” sorusundaki adımları takip edin.

4. Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.

5. Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.

6. Kozmetik/ kişisel bakım ve iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, DVD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş);

• Ambalajı açılmamış

• Denenmemiş

• Bozulmamış

• Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

7. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde ulaşırsa size geri gönderilecektir. Bu durumda ücret iadesi yapılmayacaktır.

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

 

• Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

• Ürün iade şartlarına uygunsa 14 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.

• Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

 

İadeniz tamamlanınca sms ve mail yoluyla bilgilendirme mesajı gönderilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

 

İPUCU:

flo.com.tr taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.

HESABIM

Nasıl üye olabilirim?
Tüm sayfalarımızda ekranın sağ üst köşesinde bulunan "Üye Ol" seçeneğini tıklayıp gerekli bilgileri doldurarak ücretsiz üye olabilirsiniz. Sitemize üye olmak için Facebook hesabınızı da kullanabilirsiniz.
Üyelik bilgilerimi nasıl güncellerim?
Öncelikle üye girişi yapmalısınız. Giriş yaptıktan sonra ekranın sağ üst köşesinde bulunan adınız soyadınızın üzerine geldiğinizde açılan menüden "hesap bilgileri" sekmesinden üyelik bilgilerinizde güncelleme yapabilirsiniz.
Şifremi nasıl değiştirebilirim?
Üye girişi yaptıktan sonra sitemizde ekranın sağ üst köşesinde bulunan adınız soyadınızın üzerinde geldiğinizde açılan menüden "hesap bilgileri"ni sekmesinden şifre değişikliği yapabilirsiniz.
E-posta adresimi değiştirebilir miyim?
Güvenliğiniz nedeniyle e-posta adresi değişikliği yapamıyoruz.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
“Üye Giriş” sayfasında yer alan 'Şifremi Unuttum' butonunu tıklayarak yeni bir şifre talep edebilirsiniz.
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Evet, üye olmadan sadece e-posta ve adres bilgileriniz ile alışveriş yapabilirsiniz. Sipariş aşamasında satış sözleşmesini kabul etmeniz gerekmektedir. Kampanyalar, son fırsatlar ve yeniliklerden öncelikli haberdar olup haberdar olup, sipariş takip ve hızlı sipariş gibi hizmetlerden faydalanmak için üye olmanızı öneririz. Üye olmak için tıklayınız
Üyeliğimi nasıl iptal ettirebilirim?
Üyelik iptal talebinizi iletişim bölümümüzden e-mail göndererek iletebilirsiniz.
İptal olmuş üyeliğimi aktifleştirmek istiyorum. Ne yapabilirim?
Hesabınızı yeniden etkinleştirmek için iletişim bölümümüzden e-mail gönderebilirsiniz.

ÖDEME

Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?
Satıcısı Flo olan ürünler için kapıda ödeme seçeneği sizlere sunulmaktadır. Diğer satıcı firmalar için ödemelerinizi sadece kredi kartı ve banka kartı ile yapabilirsiniz. 50TL - 500TL arasındaki ve sepetinizdeki aynı ürün/ler için kapıda nakit ödeme seçeneğinden faydalanabilirsiniz. Siparişlerinize kargo ücretine ek olarak 9,50 TL kapıda ödeme hizmet bedeli yansıtılmaktadır. İade işlemlerinde hizmet bedelinin iadesi yapılmamaktadır.
Banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?
Alışverişlerinizde tüm banka kartları ile ödeme yapabilirsiniz. Banka kartları ile yapılan alışverişlerin iadesinde para iadesinin hesabınıza geçmesi bankanıza bağlı olarak daha uzun sürebilir.
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?
Kredi kartı ile yapacağınız ödemelerde anlaşmalı olduğumuz bankaların kredi kartlarına taksit imkanı sunulabilmektedir. Taksit imkanı sunan bankalar ve taksit sayılarına ürün sayfasından “Taksit Seçenekleri” alanından ya da ödeme sayfasından ulaşabilirsiniz.
Kredi kartımı nasıl kaydederim?
Ödeme sayfasında 'Kredi kartı bilgilerimi sakla' kutucuğuna tıklayarak kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.
Kredi kartıyla alışveriş yaparken güvende miyim?
Evet, tamamen güvendesiniz. Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. Kredi kartı bilgileriniz güvenliğiniz için direkt ilgili bankaya SSL ile şifrelenerek gönderilmekte ve bankadan onay bilgisi alınmaktadır. Bilgilerinizin güvenliği için sistemlerimiz donanımsal ve yazılımsal olarak en güncel teknolojiler kullanılarak her türlü tehdide karşı korunmaktadır. Sistemlerimizde periyodik olarak güvenlik testleri yapılmaktadır.
Havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?
Ödemelerinizi sadece kredi kartı, banka kartı veya kapıda ödeme olarak yapabilirsiniz.
İndirim kuponumu/kodumu nasıl kullanabilirim?

Hesabınıza yüklediğimiz ya da gönderdiğimiz indirim kuponları sadece FLO ürün/leri için geçerlidir. Diğer satıcı firmalara ait ürün/ler için özel bir bir kampanya yok ise, FLO tarafından gönderilen kupon kodları kullanılamamaktadır.

Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.

 

1. Ürünü sepete ekleyin.

2. Sepeti Onayla “Kampanya Kodunuz Var mı?” alanına gidin.

* Kuponunuz varsa "Kayıtlı Kuponlarımı Göster" den seçin ve “Kullan” butonuna basın

* Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.

Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.

 

İPUCU:

1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılır.

2. Bazı kampanyalarımızda seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.

Mevcut indirim kuponumu/kodumu kullanamıyorum?

İndirim kuponları/kodları kampanya kullanım koşullarına uygun olarak kullanılmalıdır. İndirim kuponunuz belli bir harcama tutarında kullanıma açık olabilir. Örn: İndirim kuponunun alt limiti 100 TL ise, kargo bedeli hariç en az 100 TL'lik bir sepette kullanabilirsiniz.

 

•“Hesabım" sayfasına gidin.

•“Kayıtlı Kuponlarım“ sekmesinde indirim kuponlarınızı ve alt limitlerini görüntüleyin.

• Tüm koşulları sağladığınız halde kupon veya kodu kullanamıyorsanız durumla ilgili iletişim bölümümüzden e-mail göndererek bizimle irtibata geçin.

Satın aldığım ürünü iptal ettikten sonra kullandığım indirim kuponum/kodum hesabıma tekrar yüklenir mi?
Sipariş iptali sonrasında indirim kuponunuz tekrar aktif olmaktadır. Aktifleşen kupon kalan kullanım süresi içinde geçerlidir.
İndirim kuponumu siparişime sonradan ekleyebilir miyim?

İndirim kuponunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz.

 

Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda:

• İndirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz.

• Statüsü uygunsa ve istediğiniz ürünler hala satıştaysa mevcut siparişinizi iptal ederek indirim kuponu ile başka bir sipariş oluşturabilirsiniz.

3D Güvenli Ödeme İle Ödeme Nedir?
3D Güvenli Ödeme, internet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş olan bir güvenlik sistemdir. Visa ve Master Card'ın geliştirdiği "güvenli internet alışverişi" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır.
3D Güvenli Ödeme İle Nasıl Ödeme Yapacağım?

Ödeme sayfasında, “Kredi Kartı” seçeneğini seçip kredi kartı veya banka kartınızın bilgilerinizi girdikten sonra alt kısımda yer alan “3D Secure ile Öde” seçeneğinin yanındaki kutucuğu işaretleyerek “Ödemeyi Yap” butonuna bir sonraki adım olan 3D Güvenli Ödeme' ye yönlendirileceksiniz. Bu sayfada alışverişinize ait bilgilerle birlikte "kişisel güvenlik mesajınız (PAM)" ekranda gözükecektir. Bu mesaj sadece siz ve kartınızı size gönderen banka tarafından bilinmektedir. Mesajın ekranda gözüküyor olması kartı tarafınıza gönderen bankanın web sitesine güvenli olarak bağlandığınızı göstermektedir.

 

Bu sırada kredi kartınızın ait olduğu banka sistemlerinde kayıtlı cep telefonunuza bankanız tarafından tek kullanımlık SMS bilgisi iletilecektir. Cep telefonunuza gelecek mesaj içeriğinde işlemi doğrulamakta kullanacağınız şifreniz ve şifrenin ait olduğu işlem kodu yer alacaktır. "Kişisel Güvence Mesajı" nın size ait olduğunu kontrol ettikten sonra bu şifreyle sisteme kendinizi tanıttığınızda işlem tamamlanacaktır. Siz şifre girişi yapmadan alışveriş tamamlanmaz. Şifrenin onaylanması ile ödeme işleminiz tamamlanacak ve siparişiniz oluşturulacaktır. SMS ile gelen şifrenizi 3 dakika içinde kullanmanız gerekmektedir. Aksi halde şifreniz geçersiz olacaktır. Şifrenin geçersiz olması halinde söz konusu ekrandan ikinci bir şifre daha isteyebileceksiniz. Bu şifrenin geçerlilik süresi ise 5 dakika olacaktır. Bir alışveriş işlemi esnasında, en fazla 3 farklı SMS talep edilebilecektir. Aynı şifrenin 3 defa hatalı girilmesi durumunda ise, işleminiz tamamlanamayacaktır. Cep telefonu bilginiz banka sisteminde kayıtlı değilse veya yukarıdaki işlemleri yapmanıza rağmen bir problem yaşıyorsanız lütfen bankanız ile irtibata geçiniz.

FATURA

Faturam nasıl ve ne zaman gönderilir?
Siparişiniz teslimat adresine e-irsaliyesiyle gönderilmektedir. Faturanız ise, siparişiniz faturalandırıldıktan sonra 7 gün içerisinde hesabınızda kayıtlı mail adresinize gönderilmektedir. Ayrıca faturanıza üyelik hesabınızdan siparişlerim sayfasından da ulaşabilirsiniz.
Fatura bilgilerinde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişinizi oluşturduktan fatura bilgilerinde değişiklik yapılamamaktadır.
Şirket adına fatura kestirebilir miyim?
Adres bilgilerinizi kayıt ederken fatura tercihinizi "Kurumsal Fatura" seçmeniz ve istenilen bilgileri eksiksiz doldurmanız yeterli olacaktır.
Faturam veya satın aldığım ürünler koli dışında görünecek mi?
Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır. Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından gözükmez.

TIKLA GEL AL (Mağazadan Teslimat)

“Mağazadan Teslimat” sistemi nasıl çalışır?
Adres sayfasında teslimat yöntemi olarak " Mağazadan Teslimat " seçeneğini tıklayarak, bu hizmeti sağlayan mağazalarımızdan size en yakın olanını seçerek siparişinizin mağazamıza ulaşmasını sağlamanız gerekmektedir. Siparişiniz teslim alabilmek için, tarafınıza mail / sms ile gönderilen şifreyi mağaza görevlisi ile paylaşarak siparişinizi mağazamızdan teslim alabilirsiniz.

İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.

Siparişimi mağazadan nasıl teslim alabilirim?
Siparişinizi mağazalarımızın kasa bölümünden sipariş numarası, isim, soyisim ve size gönderilen güvenlik kodunuzu mağaza personeline ileterek teslim alabilirsiniz.

İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.

Siparişimi başka birisini mağazaya yönlendirerek aldırabilir miyim?
Evet, aldırabilirsiniz. Ancak mutlaka sipariş numarası, isim, soyisim ve size gönderilen güvenlik kodunun mağaza personeline bildirmesi gerekmektedir.

İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.

Siparişimi ne kadar süre içinde gidip almak zorundayım?
Mağazalarımıza teslim edilen siparişleriniz 7 gün içerisinde teslim alınmalıdır.

İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.

Siparişimi belirlenen süre içerisinde teslim alamazsam siparişime ne işlem yapılır?
Siparişinizde ücret iade süreciniz başlatılacaktır. İade ödemenizin kartınıza ya da hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir.

İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.

Mağazadan teslimat seçeneği ile oluşturduğum siparişimi nasıl iptal ederim?

Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.

 

Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde Siparişlerim alanından siparişinizin durumunu kontrol edin. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sayfanızdan iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Henüz faturası kesilmemiş siparişinizin "iptal" butonu aktif olacağı için, iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

 

Siparişinizin faturası kesilip, kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır.. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.

İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.

Siparişimin mağazaya teslim edilip, edilmediğini nasıl kontrol edebilirim?
Siparişiniz talep ettiğiniz mağazaya ulaştığında, otomatik SMS ve e-mail gönderimi ile bilgi verilecektir.

İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.

Ürünü teslim aldığım an itibarı ile iade / değişim yapabilir miyim?
Evet, ürünlerinizi teslim aldığınız an itibarı ile işlemlerinizi yapabilirsiniz.

İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.

“Mağazadan Teslimat”ı seçtiğim siparişimde teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Mağazadan teslimatı seçerek oluşturduğunuz siparişleriniz sadece seçilen mağazaya gönderilmektedir. Teslimat adresinde değişiklik yapılamamaktadır.

İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.

flo.com.tr HAKKINDA

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?
Evet, tamamen güvendesiniz. Alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez. Kredi kartı bilgileriniz güvenliğiniz için direkt ilgili bankaya SSL ile şifrelenerek gönderilmekte ve bankadan onay bilgisi alınmaktadır. Bilgilerinizin güvenliği için sistemlerimiz donanımsal ve yazılımsal olarak en güncel teknolojiler kullanılarak her türlü tehdide karşı korunmaktadır. Sistemlerimizde periyodik olarak güvenlik testleri yapılmaktadır.
Satılan ürünler orjinal mi?
flo.com.tr aracılığıyla satılan tüm ürünler, markaların ürün kataloğunda yer alan orijinal ürünlerdir.
Mağaza bilgilerinize nasıl ulaşabilirim?
Size en yakın mağazamızı öğrenmek için lütfen tıklayınız
Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’na nereden ulaşabilirim?
Flo Mağazacılık ve Pazarlama A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’na bu linkten ulaşabilirsiniz.
Gizlilik politikanız nedir?
Gizlilik politikamıza linkten ulaşabilirsiniz.