SİPARİŞLER
Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:
1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.)
2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Sepete git' butonuna tıklayabilirsiniz.
3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.
4- Kargo adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.
5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.
6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!
Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip" başlığından takip edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.
Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız.
1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme Smsi
2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi Sms i
Satıcısı FLO olan ürünler de yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Diğer satıcı firmalara ait ürünler için iptal işlemi gerçekleştirilememektedir.
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sayfanızdan iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Henüz faturası kesilmemiş siparişinizin "iptal" butonu aktif olacağı için, iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizin faturası kesilip, kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır.
Siparişinizin faturası kesilip, kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır.. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.
Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.
1. Ürünü sepete ekleyin.
2. Sipariş özetinin hemen altında “Kampanya Kodu” alanına gidin.
i. Kuponunuz varsa seçin ve “Uygula” butonuna basın.
ii. Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.
İPUCU:
1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılır.
2. Bazı kampanyalarımızda, seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.
Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satıcısı FLO olan ve onaylanan sipariş içeriğinde değişiklik yapamıyoruz. Henüz faturası kesilmemiş, iptal butonu aktif olan siparişinizi iptal edebilir, yeni almak istediğiniz ürünler ile yeniden sipariş oluşturabilirsiniz.
Diğer satıcı firmalara ait olan sipariş içeriklerinde ise; değişiklik ve iptal yapılamamaktadır.
Satıcısı FLO olan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı sitemiz üzerinden değişim sürecimiz yoktur. Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. Diğer satıcı firmalara ait ürünler için ise değişim süreci bulunmamaktadır.
Satıcısı FLO olan ürünler için mağazalarımızda stoğu bulunması durumunda size en yakın mağazamızdan değişimini yapabilirsiniz. Diğer satıcı firmalara ait ürünler için mağazalarımızdan değişim yapılamamaktadır.
Güncel stok bilgilerimize Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ulaşabilirsiniz.
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişinizde iptal butonu aktif değil ise;faturalandırılmış olup iptal yapılamaz.
• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.
• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından riskli bulunduğu zaman veya diğer iptal nedenlerinin söz konusu olması halinde güvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir. İptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen e-mail ya da sms den öğrenebilirsiniz.
Sorularınız için bizimle sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:
1-Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.
2- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.
Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, bizimle sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.
Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.
4. Durumla ilgili bizimle sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.
• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.
Ürününüzün inceleme alınması için, Türkiye' deki size en yakın mağazamızı siparişe ait e-irsaliyeniz ve ürününüz ile birlikte ziyaret edebilirsiniz. Bulunduğunuz yerde mağazamız yok ise, ürün inceleme koşulları ile ilgili 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.
Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin inceleme işlemleri sadece mağazalarımız aracılığı ile yapılmaktadır. Ürünlerin incelemeye alınabilmesi için için en yakın mağazaya teslim edilmesi gerekmektedir.
Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;
* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığı,
* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,
* Kartınızın son kullanma tarihini,
* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,
* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,
* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,
* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.
Alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.
Sadece satıcısı Flo olan ürünler Flo kolisinde/poşetinde gönderilmektedir. Satıcısı Flo olmayan ürünler için satıcılar kendi paketleme ambalajlarını kullanabilmektedir. Size gelen üründe yer alan firma ile ürün detay bilgisinde yazan firma adı aynı ise problem yoktur.