Kargo ve Teslimat
SİPARİŞLER
Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş oluşturabilirsiniz:
1- Satın almak istediğiniz ürünü ve size uyacak doğru bedeni seçerek 'Sepete Ekle' butonuna tıklayın. (Beden seçimi için 'Beden Tablosu' bölümümüzden yararlanabilirsiniz.)
2- Sepete ekleme işleminden sonra açılan ekrandan alışverişinize devam edebilir yada siparişinizi tamamlamak için 'Sepete git' butonuna tıklayabilirsiniz.
3- Siparişlerinizde kullanabileceğiniz indirim kuponunuz var ise, kampanya kodu alanına yazın ve uygula butonuna basın. Diğer aşamaya geçmek için sonra adım tuşuna basın.
4- Kargo adres detaylarını doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın.
5- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun.
6- 'Siparişi Tamamla' butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır!
Siparişiniz kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargo Takip" başlığından takip edebilirsiniz. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.
Siparişinizi tamamlandıktan sonra aşağıdaki bilgilendirme mesajlarını alırsınız.
1. Ödeme tamamlanınca “Siparişiniz alınmıştır” başlıklı bir bilgilendirme Sms i
2. Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme mesajı ve kargo firmasından bilgi Sms i
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde Siparişlerim alanından siparişinizin durumunu kontrol edin. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sayfanızdan iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Henüz faturası kesilmemiş siparişinizin "iptal" butonu aktif olacağı için, iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişinizin faturası kesilip, kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır.. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.
Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.
1. Ürünü sepete ekleyin.
2. Sipariş özetinin hemen altında “Kampanya Kodu” alanına gidin.
i. Kuponunuz varsa seçin ve “Uygula” butonuna basın.
ii. Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.
İPUCU:
1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılır.
2. Bazı kampanyalarımızda, seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.
Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.
Satıcısı FLO olan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı sitemiz üzerinden değişim sürecimiz yoktur. Elinizdeki ürünü hiçbir ücret ödemeden iade ederek size uygun bedeni/numarayı yeniden sipariş verebilirsiniz. Diğer satıcı firmalara ait ürünler için ise değişim süreci bulunmamaktadır.
Satıcısı FLO olan ürünler için mağazalarımızda stoğu bulunması durumunda size en yakın mağazamızdan değişimini yapabilirsiniz. Diğer satıcı firmalara ait ürünler için mağazalarımızdan değişim yapılamamaktadır.
Güncel stok bilgilerimize Müşteri Hizmetleri Hattımızı arayarak ulaşabilirsiniz.
• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer siparişinizde iptal butonu aktif değil ise;faturalandırılmış olup iptal yapılamaz.
• Kargoyu teslim almadan iade edebilirsiniz.
• İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” bölümündeki adımları izleyin.
Oluşturduğunuz bazı siparişler sistemimiz tarafından riskli bulunduğu zaman veya diğer iptal nedenlerinin söz konusu olması halinde güvenliğiniz nedeniyle otomatik olarak iptal edilebilir. İptal edilme nedenini üyelik e-mail adresinize gönderilen e-mail ya da sms den öğrenebilirsiniz
Sorularınız için bizimle sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında kontrol edin.
Kargo paketinde veya üründe hasar varsa, paket adedi yanlışsa:
1-Kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo görevlisine “Durum Tespit Tutanağı” tutturun.
2- İçerik ve adet kontrolü yaparak kargoyu teslim almama kararı vermeniz halinde, ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte kargo görevlisine teslim edip geri gönderin.
Yukarıdaki adımları takip ederken yaşadığınız bir sorun olursa, sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.
Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.
Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
1. Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
2. Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
3. Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte geri gönderin.
4. Durumla ilgili sipariş numaranız ile iletişim bölümümüzden e-mail göndererek irtibata geçebilirsiniz.
• Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi yukarıdaki iletişim kanallarından bize iletin. Talebiniz incelenecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.
Sitemizden satın aldığınız ve kullanım sonrası arızalanan ürünler için hizmet süremiz 6 aydır.
Arızalı olması sebebiyle tarafımıza gönderilecek ürünlerde gerekli incelemenin yapılması için analiz süresi 14 iş gündür.
Ürününüzün inceleme alınması için, Türkiye' deki size en yakın mağazamızı siparişe ait e-irsaliyeniz ve ürününüz ile birlikte ziyaret edebilirsiniz. Bulunduğunuz yerde mağazamız yok ise, ürün inceleme koşulları ile ilgili 0850 290 33 56 numaralı Müşteri Hizmetleri hattımızdan destek alabilirsiniz.
Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerin inceleme işlemleri sadece mağazalarımız aracılığı ile yapılmaktadır. Ürünlerin incelemeye alınabilmesi için için en yakın mağazaya teslim edilmesi gerekmektedir.
Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;
* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığı,
* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,
* Kartınızın son kullanma tarihini,
* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,
* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,
* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,
* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.
Alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.
Sadece satıcısı Flo olan ürünler Flo kolisinde/poşetinde gönderilmektedir. Satıcısı Flo olmayan ürünler için satıcılar kendi paketleme ambalajlarını kullanabilmektedir. Size gelen üründe yer alan firma ile ürün detay bilgisinde yazan firma adı aynı ise problem yoktur.
E BÜLTEN
KARGO VE TESLİMAT
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde “FLO | Siparişiniz kargoya verildi” başlıklı bilgilendirme maili ve kargo firmasından bilgi SMS’i alırsınız. Bu SMS ve bilgi mesajı geldikten sonra kargonuzu aşağıdaki alanlardan takip edebilirsiniz.
1- Bilgi mesajının içerisinde yer alan “Kargo Takip” linkinden.
2- flo.com.tr ve mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden Siparişlerim sekmesinde bulunan Kargo Takip başlığından.
3- Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sekmesinde bulunan “Kargo Takip" bölümünden takip edebilirsiniz.
Soru ve görüşleriniz için iletişim sayfamızdan bize ulaşabilirsiniz.
Satın aldığınız ürünler, ürün detay sayfasında belirtilen tahmini kargoya teslimat tarih aralığında ilgili kargo firmasına teslim edilir.
Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile tarafınıza bilgi aktarılır.
Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.
Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.
3 iş günü içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz tarafımıza iade edilir. Ücret iade süreciniz başlatılır.
İADE
1. flo.com.tr ve mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden Siparişlerim'e gidin.
2. “Sipariş Detayı” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.
3.Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sayfanızı görüntüleyebilirsiniz.
4. “Kolay İade” butona basın.
5. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.
6. Kargo seçiminizi yapın.
7. Ekranda çıkan iade kargo kodunuz "Siparişlerim" sayfasından ve kayıtlı telefon numaranıza gönderilen sms den de ulaşabilirsiniz.
8. İade edilecek ürünlerle birlikte e-irsaliye/faturanızı tek bir pakete koyun.
9. Paketi iade kargo koduyla birlikte 10 iş günü içinde kargoya teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir İade adresi belirtmeniz gerekmez. 10 iş günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.
Satın alınan ürünlerin iade süresi, faturalanma tarihi itibari ile 30 gündür.
NOT: Kapıda ödeme yöntemiyle oluşturduğunuz siparişleriniz için iade kodu oluştururken iban bilginizi ve hesap sahibi bilgilerini ilgili alanlara doğru ve eksiksiz girmeniz gerekmektedir. Hesap bilgilerinizin eksik/hatalı iletilmesi, ücret iadenizin hesabınıza yatırılma süresinin uzamasına sebep olacaktır. Kapıda ödeme iadelerinde, kapıda ödeme hizmet bedeli iade edilmemektedir.Üye kullanıcıysanız; flo.com.ter ve mobil uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünde Siparişlerimsekmesinden
Üye olmadan verilen siparişlerde ise; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sekmesinden
Aynı zamanda kolay iade talebi oluşturduktan sonra üyelik mail adresinize gönderilen bilgilendirme mesajı ve SMS bilgilendirmesinden ulaşabilirsiniz.
Satıcısı FLO olan ürünler için, faturalama tarihi itibariyle 30 gün içerisine iade, 60 gün içerisinde değişim yapabilirsiniz. Trendyol, Hepsiburada, Gittigidiyor, N11 vb. satış kanalları aracılığıyla satın alınan ürün/ler için mağazalarımızdan değişim yapılmaktadır ancak iade işlemi yapılamamaktadır.
Ürün iadesi ve değişimi için kesinlikle ürünün e-irsaliyesi veya faturasıyla birlikte başvurulması, ürünün kullanılmamış olması ve size ulaştığı şekilde tüm aksesuarları ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir.
Mağazalarımızdan gün içinde bir sipariş için iade ve değişim yapabileceğiniz ürün sayısı 20 adet ile sınırlıdır.
Bulunduğunuz bölgede gidebileceğiniz herhangi bir mağazamız bulunmuyor ise, iade kodu alarak ürününüzün iade sürecini başalatabilirsiniz. İade kodu oluşturma adımları ile ilgili detaylı bilgiye "İade işlemini nasıl yapabilirim?" sorusundan ulaşabilirsiniz.
Ürünlerinizi anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo ile Kolay İade kodunuzla ÜCRETSİZ iade edebilirsiniz..
İade kodu alınmadan kargo ile gönderilen siparişler için kargo ücreti, müşterilerimiz tarafından ödenmektedir.Ayrıca anlaşmalı kargo firması dışında farklı kargo ile gönderim yapıldığı durumlarda paketler firmamız tarafından teslim alınmamaktadır.
Teslim alınmayan gönderileriniz, ilgili kargo firması tarafından kargo masraflarını göndericiye fatura ederek tekrar size teslim edecektir. Farklı ünvanlar ile anlaşmamız dışında gönderilecek paketler ve doğacak masraflar firmamız sorumluluğunda değildir.
1. Satıcısı FLO olan ürünler için iade süresi, ürün faturalanma tarihi itibari ile 30 gündür.
2. Farklı firmalardan aldığınız ürünlerde ise iade süresi 14 ve 30 gün olarak değişiklik gösterebilir.
3.Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. İade kargo kodu almak için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” sorusundaki adımları takip edin.
4. Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.
5. Tek kullanımlık ürünler ile hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
6. Kozmetik/ kişisel bakım ve iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, DVD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş);
• Ambalajı açılmamış
• Denenmemiş
• Bozulmamış
• Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.
7. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde ulaşırsa size geri gönderilecektir. Bu durumda ücret iadesi yapılmayacaktır.
İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:
• Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
• Ürün iade şartlarına uygunsa 30 iş günü içerisinde iade süreci tamamlanır.
• Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
İadeniz tamamlanınca sms ve mail yoluyla bilgilendirme mesajı gönderilir. İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.
İPUCU:
flo.com.tr taksitle yapılan alışverişlerin ücretini bankaya tek seferde öder. Banka, bu tutarı kredi kartınıza taksit sayısı kadar ayda iade eder. Örn: 3 taksitle aldıysanız 3 ayda iade tamamlanır.
HESABIM
ÖDEME
Aşağıdaki adımları izleyerek kupon kodunuzu kullanabilirsiniz.
1. Ürünü sepete ekleyin.
2. Sipariş özetinin hemen altında “Kampanya Kodu” alanına gidin.
i. Kuponunuz varsa seçin ve “Uygula” butonuna basın.
ii. Kodunuz varsa kodu bu alana yazın ve “Uygula” butonuna basın.
İPUCU:
1. Bir siparişte en fazla 1 adet indirim kuponu veya kodu kullanılır.
2. Bazı kampanyalarımızda seçili markalarda kupon veya kod kullanılamamaktadır.
Kampanya detaylarına "Kampanyalarımız" sayfasından ulaşabilirsiniz.
İndirim kuponları/kodları kampanya kullanım koşullarına uygun olarak kullanılmalıdır. İndirim kuponunuz belli bir harcama tutarında kullanıma açık olabilir. Örn: İndirim kuponunun alt limiti 100 TL ise, kargo bedeli hariç en az 100 TL'lik bir sepette kullanabilirsiniz.
•“Hesabım" sayfasına gidin.
•“Kayıtlı Kuponlarım“ sekmesinde indirim kuponlarınızı ve alt limitlerini görüntüleyin.
• Tüm koşulları sağladığınız halde kupon veya kodu kullanamıyorsanız durumla ilgili iletişim bölümümüzden e-mail göndererek bizimle irtibata geçin.
İndirim kuponunuzu yalnızca sipariş oluştururken kullanabilirsiniz.
Sipariş verirken indirim kuponunun kullanılamaması durumunda:
• İndirim kuponunu yeni oluşturulacak farklı bir siparişinizde kullanabilirsiniz.
• Statüsü uygunsa ve istediğiniz ürünler hala satıştaysa mevcut siparişinizi iptal ederek indirim kuponu ile başka bir sipariş oluşturabilirsiniz.
FATURA
TIKLA GEL AL (Mağazadan Teslimat)
İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.
İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.
İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.
İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.
İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.
Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz henüz faturası kesilmemiş siparişinizi iptal edebilirsiniz.
Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde Siparişlerim alanından siparişinizin durumunu kontrol edin. Üye değilseniz; Sipariş Takibi bölümünden sipariş numaranız ve cep telefonunuzu girerek sipariş sayfanızdan iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Henüz faturası kesilmemiş siparişinizin "iptal" butonu aktif olacağı için, iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Siparişinizin faturası kesilip, kargoya verildikten sonra iptal işlemi yapılamamaktadır.. Siparişinizi iade gönderebilirsiniz. İade işlemleri için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” iade adımlarını izleyin.
İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.
İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.
İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.
İPUCU: Mağazadan Teslimat seçeneği satıcısı sadece FLO olan ürünler için geçerli olup, sepetinizde sadece Flo ürün/leri olması gerekmektedir. Diğer satıcı firmalar için Mağazadan Teslimat seçeneği kullanılamamaktadır.